9 Oktober 2012

Tosdag idag, i vanliga fall en galet jobbig dag. När man inte är ledig då. Är alltid tröttast på tisdagen om jag jobbar, fler än jag?
 
Och jag vet att det är ett tag sen jag skrev, sorry.
 
Men jag är tillbaka till världen igen. Hostar fortfarande en del men det är defenitivt bättre. Sover till och med hela natten utan cocillana.
 
Igår var jag också ledig. Sjuktbra dag var det då. Vaknade tidigt och ville ner till stan och mysa runt. Och då ville syster Karin följa med. Så vi var nere tidigt, åt lite frukost och sen shoppade jag lite.
Sen följde jag med henne till Bondberget, hämtade mina gamla arbteskläder som jag hade där.
Sen kom syster Emma och hämtade mig och vi åkte och handlade lite mat.
Kom hem och sen mös jag med älskling hela kvällen.


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Som sagt så är jag ledig så vi får väl se vad som händer. Känner att jag egentligen vill upp till a6 och shoppa vidare, men jag vet inte om min kära uppskattar det :P
 
Myskisse <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0