7 Juni 2013

Om man skulle ta och göra ett försök igen. Nu är det väldigt väldigt länge sedan sist jag skrev.
Det är ju liksom bara kul att skriva när man faktiskt har något att skriva. Som idag.
 
Jag vill berätta om min underbara gårdag, vilket då var Sveriges Nationaldag.
Började dagen med kaffe frukost med min kära som alltid. När vi hade vaknat ordentligt och klätt oss åkte vi upp till a6. Behövde köpa tops och cykelventiler.
Det blev lite mer än så. Och sen åt vi på grillbuffegrejen där uppe. Himla bra.
 
När vi kom hem bytte vi om och Petter fixade cyklarna och jag planterade om mina sista chiliplantor, äntligen är allt i sina krukor som de ska vara i. Nu ska skiten bara växa och till sist bära frukt också.
Och när Petter var klar med cyklarna tog vi en tur med dom. Turens destionation var obestämd, men den gick vid vättern bort till Brunstorp och sen tillbaka och sen lite andra svängar. Kedjan på min cykel hoppade så jag har fortfarande olja under naglarna, men det känns lite gött.
När det hade gått 3 timmar så var vi hemma igen och det blev lite kvällsmat på balkongen och vad är då bättre än potatissallad, rostbiff och en 2,8a.
Underbar dag eller hur? Jag sa ju det! :D
 
Idag blir det nog också bra. Ska plocka lite här hemma och sen lägga mig på en filt ute på gräsmattan med en bok. Hoppas spindlarna håller sig undan annars kommer det inte bli så roligt.
Kärleken och jag <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0