30 September 2012

Sista september idag då. Imorgon börjar oktober. Buhu.
 
Helgen har varit underbar. Fredagen var full med att få ihop vår nya tv-bänk och när vi väl va färdiga med den var vi helt färdiga också. Men så galet snyggt det blev.
Lördagen åkte jag iväg med mamma och handlade lite och hälsade på mormor och morfar.
Sen hem en stund och på eftermiddagen/kvällen var vi hos mor. Lagade kalas god mat och snackade massa strunt.
Och idag har vi slöat i soffan hela långa dagen. Jag får lite ånget av att ha slösat bort en ledig dag i soffan, men Petter säger att det inte gör nånting.
 
Så nu ska jag väl fortsätta sitta i soffan innan jag får byta ut den mot sängen :)
 
Hoppar er helg har varit kanon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0