26 September 2012

Alltså denna månaden har gått så sjukt fort.
Är jag den ända som fortfarande tror att vi kommer få en sommar, dock kan jag nog börja inse att den inte kommer med tanke på att inom en vecka är det oktober..
 
Förkylningen håller i sig, blir så lack. Men idag skiter vi i det eftersom Petter har tagit ledigt för att han skulle på rättegång som inte blev av så åker vi upp en sväng til A6.. lönen har ju kommit. Nä vi måste faktiskt till IKEA, det har börjat bli väldigt mörk i vår lägenhet på kvällarna nu med tanke på att vi bara har en taklampa i hallen.
Så det är planerna idag, mysigt värre. Älskar att strosa runt med min kära <3
Ja och sen ska jag förhoppningsvis klippa mig i eftermiddag också :D
 
Imorgon jobb igen, lika så på fredag men sen ledig helg. JAAA! Så skönt så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0