Lördag kväll

Vlken mysig dag jag har haft idag, eller i alla fall förmiddagen. Emma Markus och Elliot var ju här. Vi fikade, promenerade, gungade, handlade, lagade mat och åt förstås.

Men dom åkte väl hem vid 14.30 tror jag. Så sen dess har jag suttit i soffan och fixat med bloggen.
Nu har jag bytt både adress och design till bloggen. Hoppas att alla hitta hit bara, men det tror jag inte är något problem. 
Designen blev enkel denna gång, var lite sugen på det. Är ganska så nöjd om jag ska vara ärlig =) Bilden är hemma från Jeppe i sommras. Åååh, minnen!

Vad tycker ni förresten?


Kommentarer
Anonym

Mycket fint :D

2009-12-19 @ 19:54:15
Linn

Jätte fint :) Så mycket lättare att komma ihåg din blogg nu ;) Puss

2009-12-22 @ 09:28:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0