om 19 timmar

Nu har jag äntligen kommit hem igen. Shit va kallt det är ute!
Som sagt idag har jag varit i skolan och gjort provet.. Jag fick VG konstigt nog. Inget förtjänat vg om jag ska var ärlig, men men. Bara att tacka och ta emot =)
Sen åkte jag och Camilla till Donken och smaskade i oss massa fet mat och efter detta åkte vi hem till mig.  
När vi kom hem till mig drack vi massa kaffe som vanligt och jag fick öppna min första julklapp för iår :D Det var min haj från IKEA, Tack jätte mycket Camilla! Du visste att jag ville ha den :D
Och när Camilla var tvngen att åka så tog jag mig till mor och stannade där tills jag skulle till Alma.

Nu har jag precis ätit lite middag, mums och nu blir det massa tv innan sängen.

Imorgon ska jag träffa älsklingen!!! och om jag ska vara exakt så om 19 timmar :D

Ha en bra kväll alla !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0