15 April 2010

ÄNTLIGEN HELG!!
Sjukt tung och jobbigt vecka med ett faktiskt lite halvjobbigt hejdå, men det är väl bara att vänja sig vid det antar jag.
Efter jobbet idag mötte jag upp Pööni och hennes mor på a6, sprang runt lite där, sen bidde det en sväng på rusta, Jula och Öb innan hn skjuttsade hem mig och nu sitter jag här. Borde dock äta nåt, är lite småhungrid.

Snart kommer Martinsson hit (antar jag) och ska umgås med mig hela långa kvällen. Hockey blir det iaf har jag bestämt. Sen kanske det blir en öl eller två också.


Och imorgon ska jag till skolan och göra ett prov, hoppas som fan att jag kommer att klara det denna gången. Efter det ska jag på en arbetsintervju typ, det lät på honom i telefonen som att jobbet redan var mitt, men han ville träffas en stund och tjöta lite.
Efter det ska jag till bolaget och köpa inför lördag. Fasiken va kuul det ska bliii!! Sen ska jag ju handla nåt att äta med, endast alkohol en hel dag är nog ingen bra ide.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0