30 April 2010

Och idag var det sista dagen på praktiken :(
Hade riktigt mycket magont-ångest när morsan skjuttsade mig till Ryhov idag. Usch och fy va konstigt det var att lämna ifrån sig larmet, nycklar och kortet när jag gick hem.
Men mina Brownies var väl uppskattade av gottegrisarna.

Idag är det ju Valborg med och med det menas iår fest hos Eda. Nice! Kul med nya människor.
Men hos henne ska jag inte vara förrens 19.30, så va fan ska jag göra till dess? Får göra mig iordning redigt sakta idag, ja menar det brukar ta en kvart eller två i vanliga fall, måste äta nåt med kanske.

Men ha nu en mycket trevlig Valborg alla och för all del, drick inte mer alkohol än vad ni klarar av.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0