Dagens



Dagens vill ha: Dom rosa face rayban glajjerna på hm
Dagens klädsel: Jeans, topp, tröja
Dagens frisyr: Lugg, toffs
Dagens låt:
Den jag har tjatat om den senaste månaden, The Fray-How to save a life
Dagens planer: Tvätta färidgt, köpa goodis
Dagens saknad: Kramar mys och mums
Dagens dummaste: facebook!
Dagens misslyckande: Inte att ta venprov iaf :D
Dagens drog: citronvatten
Dagens köp: Inget.. än :)
Dagens godis: Vet inte alls vad jag är sugen på, eller jo cocosprickar
Dagens humör: upp och ner, ner och upp
Dagens citat: Vet du vad det här är? Neeh. Det är en mus-i-kant
Dagens roligaste: Jaa men asså, jag mår myyycket bättre nu

Nu är jag sådär ruskigt rastlös igen, vad ska man göra? Måste ner och hämta tvätten här om 10 minuter, men sen då? Gå till willys och köpa goodis? :D

How to save a life


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0