Humornivå låg!

Hemkommen från praktiken mer skadad än vanligt. En bakis-söndag (de flesta var nog lite halvbakis iaf) som denna efter en hel helgs jobb så är inte humornivån hög direkt kan jag säga. Ensam tjej bland fyra ssk och skötar pojkar så blir man ganska utsatt på snusk-skämt. Men som de flesta vet så trivs jag ju ganska bra med det.

Nu blir det soffan en stund och sen sängen. Så sjuukt trött är jag, tur att skämten fanns på jobbet annars hade jag somnat och det hade ju inte varit bra.

Sen imorgon blir det en rejäl fixdag efter att jag har sovit tills jag vaknar av mig själv.
- Måste fixa och städa lite hemma, det ser verkligen förjävligt ut nu.
- Måste åka och storhandla
- Måste till typ plantagen och köpa blomlådor och jord
- Måste plantera om mina stackars tomatplantor

Så jag har en hel del att göra imorgon, även om jag bara skulle vilja ligga i soffan hela dagen.

Men ni får ha en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0