Kvinnlig!

Nu är jag hemma igen efter en dag med massa både skratt och gråt. Först var det då a6 med syster och barnen då vi skulle lyckas hitta ett par pjucks till Markus (Han avskyr verkligen att testa skor av någon lustig anledning, hade jag fått ett apr skor av min mamma hade jag testat hundratals bara för att hitta dom jag verkligen vill ha). Sen Lekte vi (han) i den nya lekgrejen och vågade för första gången åka på rumpan i ruchekanan (stava) och han var så himla stolt.
Efter det var det Maxi med en väldigt tillslut trött markus som på hemvägen inte hittade sin tutte och det blev ett jävla liv.
Sist men inte minst så åkte jag hem till Pernilla för att hon behövde hjälp med att hämta hennes sommardäck. Grannarna mååste ha haft väldigt kul när vi skulle lyckas att få ner 4 sommardäck från vinden, haha! Sjukt roligt och va smutsig man blev. Kände mig kvinnligare än någonsin kan jag säga :P

Så nu sitter jag här och ska häva i min en burk efterlängtad tonfisk, finns det något bättre?! Jo en tonfisksallad från Rimini, men det har jag inte råd med så en burk får räcka.

Ha en treevlig kväll och..
HEJJA HV71!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0