Pigg? Nej!

Nu har jag ätit och är lika trött som jag var när väckarklockan ringde vid 20 över 5 i morse. Vill bara gå och lägga mig, men somnar jag på soffan nu så kan jag inte somna tidigt ikväll och det måste jag göra eftersom klockan ringer 20 över 5 imon. Men det är sista dagen denna veckan iaf :D

Imorgon kväll är det fest tydligen, är totalpank så jag hoppas på det bästa. Är ju antagligen lika sjukt trött imorgon med. Men Putte säger att jag ska med så jag har väl inget val.

Konstigt nog är jag fortfarande hungrig, eller mest sugen på nåt tror jag. Jaja, lite choklad kanske..?


Jag och Pernilla på alkohol någongång..<3


Kommentarer
jessica

du är sååå fin när du lockar håret=)

2010-04-02 @ 12:03:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0