Skadeglädje?!

Vilken dag, massa rolig information har jag fått ta in, suga i mig och må bra av.
Nummer 1 tänker jag inte berätta vad det är, men för att ni ska förstå hur bra det är så kan jag säga att nummer 2 på idag-bra-listan är att jag får tillbaka 4400 på skatten. (Wohoo!)
Så ni förstår kanske att nummer 1 är det bästaste som har hänt på länge. Usch och fy va dum jag är, skadeglädje är den enda sanna glädjen.. Eller?


Min ena bäbis tjockis


Idag är det fredag, känns som tisdag eller nåt. Så ikväll blir det fredagsmys med Chips, isvatten och framförallt tre nya avsnitt av Vampire diaries. Just nu sitter jag och längtar till klockan blir typ 21 så jag kan lägga mig och titta, haha.

Annars har praktiken gått bra, även om min kära handledare är sjuk. Jag går ju iprincip själv nu ändå.. Kan rutinerna och vet vad som ska göras.


Kommentarer
sissiplutt

mmuahahah... muhahahha... MUAHAHAHAHA :D

2010-04-10 @ 08:47:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0