00.00

Nu har jag kommit hem från en firar kväll hos syster med Kikki. Ett glas vin och bråk med hennes dator är vad den har innehåll :P
Så imorgon är jag inte ledig vilket jag har gått och trott i en vecka att jag var. Ne, min kollega sa till mig innan idag att jo men vi ses ju imorgon också. Då ramlade 25öringen ner att jo jag jobbar ju imorgon, det hade jag glömt. Tur fan att hon sa det, annars hade dom fått ringa efter mig imorgon.
Så imorgon jobbar jag 14-21 antagligen själv på avdelningen i någon timme för att de andra ska på kurs, himla roligt..?! Nej.

Men sen på fredag är jag äntligen ledig och oj jävlar va jag har saker att göra då. Men jag hinner hoppas jag, haha.

Nu så ska jag in i en dusch och vänta på att min film och min serie ska bli klar så jag kan lägga mig och titta :D
NattiNatt**


Kommentarer
Anonym

verkligen bara ett glas?

2010-08-26 @ 14:23:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0