10 Augusti 2010

Fick ett mess i morse där det stod, Aaaw. Glad dag idag :)
Och ja, verkligen. En riktig glad dag idag. Skrattade till och med när jag blev nerduschad av en tant på jobbet. Haha.

Nu har jag kommit hem från jobbet iaf, skönt! Sitter och vänar på att Putte ska ringa på dörren. Det blev inte att han kom hit igår, han hade lite att göra så han han inte innan jag skulle nana. Så det får bli massa tjöt idag istället och vad gör väl det?

Vet inte vad jag ska skriva mer faktiskt. Jag har låååång sovmorgon imorgon så skönt och såå behövligt, har blivit lite sena nätter med lite sömn det senaste av någon märklig anledning.

Ha de underbart!

Vad kan man göra åt känslor? Ingenting!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0