12 Augusti 2010

Nu har jag kommit hem efter en dag istan med syster.
Dagen började stressigt med att jag vaknade en halvtimme innan jag skulle möta upp emma istan. Som tur va så var hon också sen så det gjorde inte så mycket.
Vi gick till vägledningscentrum men som vanligt kunde de inte hjälpa oss så mycket och skickade oss vidare till studievägledarna på högskolan. Så vi ringde dom och nu har vi ett inbokat möte på tisdag, hoppas hoppas hoppas att det finns platser kvar i höst så jag kan börja plugga lite igen :) Det skulle lösa så många problem.
Sen har vi varit på både a6, erikshjälpen och Maxi.

Nu ska jag nog dra på lite musik, en viss Oskar lockar väldigt mycket en varm efermiddag som denna och sen ska jag sätta igång med lite disk och dammsugning tror jag. Inte så roligt men ganska så nödvändigt.
Och senare ikväll blir det nog ett par glas vin..

Ha det underbart och håll en tumme för mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0