17 Augusti 2010

Jo nu får jag nog snart gå och lägga mig och ladda inför en jobbig jobb dag imorgon. Jag ska nämligen jobba på en avdelning jag inte har varit på förut, det ska bli riktigt spännande. Fast det är ju avdelningen syster Karin jobbar på så jag löser nog det.

Dagen idag har iaf gått alldeles för fort, varför gör lediga dagar det för? Vettifan.
Vaknade rätt sent vilket var väldigt skönt. Gick upp drack kaffi och gjorde mig iordning väldigt sakta. Sen vid 12 eller nåt kom emma och barnen med lunch till oss och sen bar det iväg ner på stan för att emma hade lite ärenden.
15.30 så hade vi ju vårt möte med studievägledaren på högskolan, vilket kändes sjukt onödigt. Det han sa till oss kunde han likväl sagt på telefon, men men.
Så nu har jag sökt två distans kurser nu i höst. Ungdomar, identiteter och drogkulturer och Missbruk, beroende och psykisk ohälsa. Hoppas att jag kommer in på båda, men det tror jag eftersom att det är distanskurser så finns det ju ganska många platser.



Men nu ska jag fortsätta med min kopp te..
NattiNatt *





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0