2 Augusti 2010

Ååh vad jag ser fram emot att jobba idag!!? Nej! Men vad gör man, har inte så mycket val tyvärr.

Idag vaknade jag väl sisådär vid 10, gick upp och åt frukost faktiskt. Fil, flingor och kaffi, mums! Sen har jag varit duktig och gjort saker som att diska, göra rent kattlådan och satt upp en ny tvättid.
Men det bästa av allt, jag kollade det nya TrueBlood avsnittet, shit va spännande det är nu :P

Frågan är vad jag ska hitta på nu, är sådär lagom uttråkad (som vanligt haha). Äta nåt kanske? Nää, jag orkar inte laga nån mat.

Längtar som tusan till fredag iaf, fest fest fest! Än sålänge vet jag typ 13 pers som säkert kommer, sjuuukt nice! Och sen är det typ 10 som inte har svarat och lika många som har sagt kanske.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0