26 Augusti 2010

Har pratat med Syster och pluggkompis Emma nu i en dryg halvtimme och vi har uppteckt att Pedagogiken och Barn och Ungdomar korsar varandra i föräläsningar så vi får skippa pedagogiken. Men det gör inte så mycket, kändes lite väl att kalasstarta högskolplugg med 60 poäng ändå.

Nu ska jag ta tag i CSN och fixa det så det blir klart nångång. Suck! Ännu en tid med CSN va jag ser fram emot otrevliga telefonister! Hoppas jag får lika lite krångel denna csn gång som förra.

Sen ska jag ängda dagen innan jobb till disk disk och åter lite till disk. Har varit lite mycket de senaste dagarna så jag ligger lite efter.

Nu blir det Lars!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0