29 Augusti 2010


Har varit uppe sen lite innan 9:e. Vaknade konstigt nog av mig själv, det var väldigt längesen.
Nu är jag i fullgång med att göra iordning mig och packningen inför dygnets bravader.
Klockan  11-halv 12 så kommer Kikkilin och hämtar mig ch då blir det fört ärenden i stan och efter det bär det iväg till stockholm.
Då blir det KRYSSNING i 24 timmar. Underbart att komma iväg nånting i somma iaf, det har jag gjort mig förtjänt av tycker jag.

Men nu ska jag fortsätta med packningen. Jag skickar säkert iväg nån mobilblogg på vägen :) Så håll utkik!!

Ha det underbart så hörs vi kanske på måndag kväll.
(kameran är med, bara så ni vet ;P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0