3 Augusti 2010

Summering av dagen: Började sjukt dåligt men slutade sjukt bra.

Hur dagen började vet ni redan efter mitt förra underbara inlägg. Men när jag kom hem, myste jag upp i soffan med mina chilicheese, tog en dusch och sen messade en av de bästa att hon ville hitta på nåt.
Då bar det först iväg upp till IKEA, handlade inget som tur va.
Sen åkte vi hem till henne en sväng, sen blev de en redig raggarunda i stan (sackars pojkar) oc rundan slutade med kaffi på donken.

Nu ska jag hälla upp en stor skål med ostbågar för att fylla på fetthalten ännumer i kroppen och sen blir det då sängen och film.

Imorgon jobbar jag ytterligare en 7-14 tur, fast med en mycket bättre personal. Så den dagen kommer att gå fort och sen efter jobbet ska jag hem och tvätta. Mycket behövligt!

Men pojkar och flickor, Natti Natt!



Kommentarer
Kikki

Skulle världen vara mycket bättre utan sånna som mig?

2010-08-03 @ 21:40:55
URL: http://kikkilin.blogg.se/
sissi

hon skojjar bara med dig :))

2010-08-04 @ 17:03:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0