8 Augusti 2010

Så var man hemma från Borås. Vi (jag emma pärola markus elliot marie jocke och alice) skulle ju åkt till BoråsDjurpark idag, men när vi kom fram och vädret kanske inte var det bästa blev det alternativ  två istället vilke var stadsparksbadet i borås.

Sen åkte vi hem till jkpg igen och morsan för att fika.

Nu sitter jag hemma, trött som ett as. Fattar dock inte varför, somnade sjukt tidigt igår. Hoppas inte att jag håller på att bli sjuk, det har inte jag råd att vara.

Putte skulle ha kommit hit idag nu i eftermiddag, men vi bestämde att det är bättre att ta det imorgon istället.

Vet inte vad jag blajjar om nu egentligen, skriver bara massa onödig ointressant skit haha.

Ha en bra eftermiddag/kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0