9 Augusti 2010

Haha man kan vara väldigt lustig ibland. Jag satt nu och funderade på vad det var för datum. Tänkte liksom inte på att jag har sett på typ 5 signeringslistor att det är den 9:e idag. Knepigt.

Annars har dagen varit helt underbar, det har gått sjukt både bra och snabbt.
Nu har jag iaf varit hemma en halvtimme kanske, Putte ska komma hit på en fika sen. Känner att jag behöver prata av mig med någon, plus att han visst behövde prata lite med.
Det är min putte bäst på, han kan jag fan prata med allt som. Han är verkligen den som lyssnar utan att dömma på något sätt, helt underbart. Och han lyssnar verkligen, han sittier inte bara och nickar och sen börjar prata om sina egna tankar och problem som vissa andra gör.

Meen nu ser jag att ett visst avsnitt av den bästa skit serien någonsin har tagit plats på min dator. Så nu är jag inte kontakbar på typ en timme :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0