Huvudtungt

Jahopp, det var de de.

Nu börjar jag om på ny kula igen.
Imorgon jobb 14-21
Torsdag ledig och följa med mor och köpa nye telefon
Fredag ska jag äntligen klippa mig, hur? inte en aning och så ska jag träffa Sissisnoppan och sen handla med Kikki.
Lördag jobb 12-21
Söndag kanske/förhoppningsvis kryssning och supa bort alla jävla tankar och funderingar.

Annars då? En sjukt hjärntung kväll på jobbet, inte riktigt beskrivbarnt hur jobbigt det har varit. Jag fick iaf skjutts hem och det var väldigt skönt.

Nu ska jag kolla lite på tv eller Chuck, har inte riktigt bestämt mig och så ska jag dricka upp mitt te. Sen blir det sängen.

NattiNatt**


Kommentarer
Kikki

Puss

2010-08-24 @ 22:55:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0