Leeeedig!!

.. enda tills på onsdag :/ Jag tror att min halva semester vecka har gått upp i rök..
måndag: träffade Stine och sen jobb
tisdag: högskolan
onsdag: jobb (på skeppet) och sen läkarbesök och sen kanske följa med Kikki och handla
torsdag: jobb
fredag: kräftor hos mamma med stefan
lördag: bakis
söndag: kors i taket, inget planerat :O


Nu så sitter jag på balkongen, har gjort mig en kopp te och bara myser. Ett himla skönt sätt att avsluta denna långa helgen. Snart blir det väl sängen antar jag, kolla på lite Chuck och somna. Sooova lääänge i moooorgon ska jag göra. Hoppas jag vaknar vid 6 imorgon och kan få känna att jag bara kan somna om :)

NatiNatt *


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0