NAKENCHOCK!

Nu har jag varit hemma ett tag, ätit och kollat på ett avsnitt av Chuck. Ska väl börja göra mig iordning lite smått för att åka hem till mor och äta massa massa kräftor ikväll :) Synd att Stefan inte kunde komma med, men får man förhinder är det inte mycket att göra åt.

Men det var inte därför jag skulle skriva nu.
En sån grej hände innan. Hade inte Ida och resten av passagerarna på bussen varit med så hade jag trott att jag drömde.
Utanför parkeringshuset på östra centrum kommer det gående en sprittsprångaden naken kvinna. Hon går som ingenting med sina flipflop i ena handen. :O Varför?! Inte en aning, hade gärna hoppat av och frågat henne.
Sen när det hoppade på folk på juneprten pratade dom också om det, så hon hade gått en bit iaf. Mycket märkligt.

Men som sagt, nu ska jag göra mig iordning för att åka till mor och dricka vin, äta kräftor och lyssna på bra musik.

Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0