SPY UT GALLA!

Fy va negativa personer smittar av sig.
Har jobbar med världens jävla skit person idag, det är nästan så jag skulle kunna använda ordet hata i detta fallet.
Från klockan 07.05 idag har jag inte hört något annat än negativa ord om allt och alla och jag överdriver tyvärr inte. Inget har varit bra på grund av att allt har gått helt smärtfritt idag. Hur menar du nu tänker ni? Jo jag har fått höra att alla andra avdelningar har det såååå mycket värre än vi, vi ska vara lyckliga för att jobba på vår avdelning. Vi skulle aldrig klara av dom andra avdelningarna för att de är så himla mycket jobbigare.
Vi  vet hur jobbigt vissa andra avdelingar har de just nu och vi är väldigt glada för att jobba där vi gör och vi lider med dom andra. Plus att vi har gått och hjälp till på de andra avdelningarna när vi har kunnat, avarat personal för deras skulle. Men på denna j*vla kärring låter det som att vi är helt dumma i huvudet och inte förstår hur bra vi har det.
AAAAARGH!

Så det var skönt att spy ut lite tankar, wah!

Nu ska jag nog snart iväg till snuttan min och hjälpa henne sortera lite kläder som hon ska sälja. Himla roligt? Haha, tur att hon är ett kul sällskap iaf :)

Ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0