Var är mamma?

Nu har lilla jag suttit och kollat på ett par avsnitt av Chuck säsong 1, riktigt kul serie faktisk plus att han är rätt söt :P

Jobbet idag har varit lagom jobbigt, en av våra tanter har varit så sjukt uppvarvad, riktigt riktigt riktigt orolig. Hon har frågat efter hennes mamma och pappa, var dom är och varför dom inte kommer och hämtar henne varadnan minut även om vi svara henne hela tiden. Jag tycker så synd om henne samtidigt som hon är så sjukt jobbig och man ser på de andra pensionärerna att de tycker att hon är sjukt irriterande.

Nu ska jag nog iaf snart röra mig mot sängen. Är ledig imorgon men massa ska uträttas. Eller ja inte massa men lite grann iaf.
*På förmiddagen har jag ett viktigt viktigt samtal att ringa (OBS! YLVA GLÖM EJ!).
*Sen vid 13 ska jag och syster Emma till vägledningscenter och kolla kurser som vi vill läsa.
*Och sen på eftermiddag/kväll kommer syster Karin och ska dricka öl och kolla på True Blood. Eller jag ska dricka öl och hon ska kolla på TrueBlood :)

Men God Natt Och Sov Så Gott Alla!
Don´t let the bad bed bugs bite..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0