10 December 2010

det blev visst en snabb ny design.
Jag satt och försökte få ihop en header till Pernilla, som hon tjatar om det är det väl bäst att göra ett försök. Men det är typ omöjligt att göra en till henne, konstigt nog sjukt svårt.


Hela morgonen har jag undrat hur jag ska lyckas dagen att gå fort, jag har diskat, vilket tog mycket mindre tid än vad jag hade hoppats på.
Men då kom en riddare på vit häst vid namn Magnus och berättade att det hade kommit ut ett nytt Bigbang-avsnitt. Tjohoo tänkte jag, där försvinner 20 min iaf, när jag då ska fixa det avsnittet så ser jag att det har kommit ett nytt VP avsnitt också. Så nu har jag något att göra i en dryg timme iaf :D Wonderfuul!



Idag är det bara 14 dagar kvar till julafton :D
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0