20 December 2010

Jag känner att jag ligger lite efter med julkalendern, men det skiter ja i. Kommer inte att skriva dom jag har missat för det orkar inte jag.

Idag kom jag hem från Emma och P-O vid typ 8 och sov några timmar. Nu sitter jag här och har gjort nån timme med mitt kaffi. Måste lyckas ta mig in i duschen, men jag känner itne riktigt för att starta dagen än. Men jag jobbar ju 16-21 så jag måste väl det. Idag är annars en sån dag jag gärna hade suttit i min soffa och mest suttit.

Helgen har varit super kanon :D Hur skönt som helt att i ett dygn bo i ett hus tillsammans med typ 10 grabbar. Tjejer i all ära, men det ärä så sjukt skönt att umgås emd killar. Det blir en hel annan stämmning, en myckat skönare stämmning.

Men nu måste jag väl hälla upp lite mer kaffi och tillslut hamna i duschen. Suck!.. Men imorgon är jag ledig och på onsdag blir jag jul och nyårsfin i håret för då ska jag till frissar. tack underbara Sissi <3

Ha det super!
Puss!!


Kommentarer
sissi

love you <3

2010-12-24 @ 22:25:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0