3 December 2010

Så nu har Emma och pappa åkt härifrån och jag sitter ensam med min kurrande mage och julmusik. Jag borde verkligen ta tag i och äta nåt innan jag börjar jobba klockan 14.
Meeeen det känns sjukt jobbigt, känner ändå att jag är lite skakig i kroppen sen igår.

Sjukt kul kväll dock, emma och jag rockade dansgolvet, räddade folk från fula tanter, drack lite öl, och frös när vi gick till bussen vid halv 1.
Men det fanns tyvärr inte så mycket snygga brandmän och läkare som jag hade hoppats på. Emma förstörde allt med min sköterska på psyk. Dum dum dum Emma, det kommer jag aldrig glömma.

Min kamera glömde jag hemma igår så jag har inga bilder alls. Jag hoppas att emma lägger upp sina som hon tog på fb så jag kan stjäla dom.

Men nu måste jag fan göra mat.
Ha det underbart!
Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0