9 December 2010

Shit vilken dag!
Vaknade vid 10 i morse vilket jag verkligen inte varken trodde eller ville med tanke på att jag somnade runt klockan 06. Jag låg kvar i sängen ett tag och försökte somna om, men icke.
Gick upp och la mig på soffan istället och kollade på film.
Efter ett några olika samtal med folk så åt jag och sen äntligen så somnade jag en timme eller så. Sen dess så har jag sovit, varit vaken, sovit, varit vaken.

Sen för ca en timme sen kanske så kom Sissi hem, lämnade vovven och åkte igen. Får se när hon kommer tillbaka. Jag funderar på att beställa lite mat på hemkörning från henne. Lite max eller donken kanske, det vore ju inte så dumt.

Gårdagen var dock sjukt rolig. Jag kom ju hem till PP vid 15 kanske, då var hon lite äsch skit samma, men vi kom iaf fram till att det skulle bli lillördag. Så vi åkte till bolaget och maxi och sen bar det hem till henne och alkoholen började intas.

Daniel kom och efter ett tag så kom Johan också. Det blev en kväll med massa spel och asgarv. Har nästan träningvärk så mycket skrattade vi. Daniel är ju inte helt frisk om man säger så, haha!


Idag tror jag inte att det kommer att hända så mycket mer, jag kommer antagligen ligga i soffan fram till att jag flyttar mig till sängen.
Längtar sjuuukt mycket till i morgon så jag hoppas på att kvällen kommer att gå fort :D

Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0