Juligt!

Nu har jag kommit hem från mys på stan med Eeda och Corny, massa trevligt.
Fick till och med med mig en julklapp hem, helmlig julklapp :) som nu är fint inslagen. Det är ju faktiskt bland det roligaste och mysigaste som finns, att slå in paket. Gillar mycket!

Nu har jag faktiskt fått lite julkänsla, nu fattas det bara att det ska bli fredag och jag ska få köpa och ta min och klä min gran. Lääängtar efter det barrande aset. Jag kommer aldrig glömma när Koffe och Nirre vandrar in med den fulaste granen jag någonsin sätt och nästan grät inombords för att den var så hemsk. Med det var bara att ta det och göra det bästa av situationen, haha!

Ikväll blir det film, popcorn och dipp!


Kommentarer
syster

allt går inte att laga med silvertejp. de bevisade granen eller rättare sagt koffe. att de inte går

2010-12-15 @ 19:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0