Julkalender - Mina drömmar

om 5 år säger vi då för att inte mina drömmar ska flyta iväg på små rosa moln..

Om 5 år så drömmar jag om att ha ett jobb som typ behandlingsassistent eller liknande och jag ska bara behöva jobba sisådär 50-75% för att min man ska tjäna pengar. En superfin tvåvåningslägenhet och en eller två ungar. Jag ska ha ett körkort tillsammans med en röd eller blå MiniCooper.
Min familj och jag ska kunna åka på semester minst en gång om året, behöver inte vara nåt special special men nåt bara för att komma iväg från vardagen.


Tror ni att det kommer att gå i uppfyllelse? det tror inte jag tyvärr. 5 år går fort och jag inte hinna emd det fram till dess. Haha! De där rosa molnen kom visst fram ändå :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0