Julkalender - Om mig

Ylva Victoria Laurin heter jag, fast jag tror om jag ska vara ärlig att mitt Victoria stavas med K istället för C. Men när jag var liten tyckte jag att det var finare med C så då har det fått fortsätta så.
Jag är 22 år och fyller år mitt i sommaren, underbart.
Bor i en tvåa i Jönköpings betongghetto just nu med en inneboende, en hund och mina två underbara bäbisar Smigge och Zeké.
Jag är yngs av 4 syskon, den älsta är en bror och de andra är mina två systrar. Mina systrar är det bästa som finns, dom finns alltid där när det behövs och jag umgås emd dom hur mycket som helst. Min bror dock bor i gränna med sin familj och vi träffas inte så ofta.
Mamma och pappa skilde sig när jag var liten, men de är fortfarande jätte bra vänner så det är inget problem där.

Annars är jag beroende av mina vänner, kaffe, musik, serier och cigg.
Jag jobbar så mycket jag kan mellan kurserna på högskolan och när jag då varken pluggar eller jobbar så umgås jag med mina kära på olika sätt. 
Jag är utbildad servetris och undersköterska (jag jobbar då som undersköterska på två demesboenden).

Det var nog lite kort och gott om mig. Nåt annat som någon vill fylla på?


Kommentarer
Hanna

Sv: Tack för titten själv, och varsågod! Du är duktig du, designen är URsnygg! :D Jag hade en superbra dag igår, och hoppas att dagen idag blir minst lika bra. Hur var din dag? :)

2010-12-01 @ 10:13:05
URL: http://teenriders.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0