PMS - Pannkaka med sylt


"Folk säger 'den som spar han har'. Jag lägger nästan alla mina pengar på nöjen, för jag ska ha hela min förmögenhet i minnesbanken vid slutet av mitt liv"



Nu har jag kommit hem från Pernilla, där har det funnits mat, spel, en Pierre, en Emil, en Hasse, en Charlie och skratt i mängder. Kan man ha en bättre kväll?

Nu blir det sängen för tidig uppgång imorgon. jobb på Tellus 8-14, stå i köket på morgonen vilket betyder jag slipper morgonarbetet :D
Efter jobbett blir det till att åka hem och sova. har några sletna dagar framöver. Suck pust och stön, men i slutet av månaden klirrar det till i kassa igen. Det är underbart!

Ha det bäst!
Puss på er <3

ett ps. förresten..
Det blir blått när jag slår boken i ditt ansikte. Och sen lite sladdar och brått på det också.
Hur kul som helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0