Tjeeenareeee

Jag kan ju säga som såhär, jag mår ju inte kalas idag. Men ändå inte sådär dåligt som man borde må en annandagjul.

Jag var hemma hos mamma innan och fick mina sista julklappar, kom hem med en dvd-spelare, ett presentkort på massage, ett paket cigg och isglass. Tackar för det :) <3

Men nu ska jag lägga mig och kolla på Narnia - prins Caspian, jag tror fan inte att jag har sett den och nu när den tredje kommer ut så känner jag väl att det är dags för det.

Imorgon ska jag upp till a6 en sväng på förmiddagen och träffa Johan, massa trevligt och sen blir det städ och förhoppningsvis tvättdag.

Men fan, ha det underbart.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0