11 februari - toppenhumör men sjukt trött

Det blev en trevlig kväll igår iaf, en sväng förbi en väldigt trött och utarbetad Pernilla :) Så himla härligt att hon har flyttat in till stan nu så man orkar hälsa på henne :P

Idag har jag varit seg seg och åter seg hela dagen, men det är väl summan av lite sömn och lite mat antar jag. Så jag får väl skylla mig själv.

Nu ska jag äta lite efter det blir det att kolla the vampiers diaries och se fall det är nåt kul. Är de det så blir det att kolla på hela resten av första säsongen i sängen sen.

Tidig läggning idag iaf, upp till skolan imorgon och få tillbaka porv och sånt :S Alltid lika nervöst :P
Efter skolan hem, packa, mata katter och fixa lite innan Emma, barnen och min kära far kommer och hämtar mig för att tillbringa natten i skogen :)

Ha en underbar kväll alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0