14 Februari

Nu är det nog min tur, min tur av sjukdom. Känner i kroppen att det inte bara är baksmälla idag. Det är lite ont i halsen och förkylning också. Inte roligt, men rätt tid ändå. Har ju lov i en veka nu så jag slipper ju vara borta från skolan om jag nu blir sjuk.

Ur kul kväll igår förresten, tack P3 för det :) Sen blev det ju extra kul när man träffade Martinsson ute me.

Idag vaknade jag av huvudvärk, gick upp och tog en treo och la mig och kollade på de sista avsnitten av Vampire Diaries. Så nu är det bara vänta på att säsong två kommer ut. Jädrans va kär jag är i den serien.
Men nu har jag kommit upp ut sängen iaf, sitt-ligger i soffan och vet inte vad jag ska göra. Blir väl att dega hela dagen. Försöka att inte tänka på att det är Alla hjärtans dag.

Jaja nu ska jag återgå till löövshit filmen som går på trean.


Kommentarer
malin

jag gillar också vampire diaries. :) skit bra! men de är tillbaka den 25 mars igen!!

2010-02-14 @ 15:41:03
URL: http://malinnlundgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0