17 Februari 2010

Hahaha, the dark one :P Haha...

God morgon alla förresten. Hoppas att ni har sovit gott. Det har jag gjort, jag tror till och med att jag har lyckats att sova bort febern. Vem vet, jag kanske har skickat iväg den till australien på en backpacker resa som jag skrev på fb. Men nu har jag fått hosta istället, men hellre det. Då kan man iaf göra saker utan att man har jävligt ont i kroppen och grå runt och fryser.

Idag så ska jag ner till skolan på betysmötet, hoppas det går braaa. :S Lite nervös faktiskt, eller ja, jag vet ju att jag blir godkänd. Men ett vågar man hoppas på ett vg i handledning? Ja vet inte.
Bara skiten går fort så jag kan åka hem sen.





Nä jag ska väl börja göra mig iordning lite antar jag..
Suck!

Have a nice day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0