18 Februari 2010

God morgon folk !

Sjuuuukt rolig kväll igår. Helt underbart att träffa Putte och Tompa igen :) Så himla längesen.
Kvällen bjöd på myycket minnen, alkohol och dans. Känns som att jag drack så pass mycket alkohol så spriten dödade lite virus i kroppen på mig vilket är skönt. Mår faktiskt mycket bättre idag än vad jag gjorde igår.

Synd bara att jag inte hade med mig min kamera så detta är en skit dålig mobilbild. Men jag bad Pernilla ta med sin kamera och det togs nog en himla massa kort tror jag :) Så dom kommer såsmåning om.

Annan kul grej, ska åka till finland i slutet av Mars. Hytterna är betalda osv :) Vi ska försöka samla det gamla Mantorp och Rudskog gänget. Såååå roligt!! Plus att Pööni ska med också. Jippiiieee!

Snart så ska jag iväg med Emma och Markus och äta lunch, kan bli gott eller rättare sagt det ska bli väldigt gott. Så nu måste jag göra mig iordning lite.

Ha en underbar dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0