20 Februari 2010

Snö! Snö! Snö! Snö! Snö! Snö! Snö!
Det är ordet man kan sumera denna dagen med, även om dagen bara har börjat.
Suck! Har till och med hört att bussarna i stan är inställda, så ja, jag sitter fast på råslätt. För jag vill inte ut och vandra i detta vädret.
Tjohoo!
Skulle ju ha träffat Alma ikväll, men så blir det väl antagligen inte :/

Nu sitter jag, hoppas och väntar på att Tompa ska hitta bilderna från min 19års dag så att han kan skicka över dom till mig.
Den födelsedagen kommer jag aldrig glömma, kidnappning, handfängsel, utklädd blev jag ockå. Men kul som tusan var det :)

Men nu tror jag att min kropp vill ha mat, så jag ska väl ta och äta nåt tror jag.

Men ha en trevlig dag i snön och för all del, dra inte ut med bil i trafiken. Tänk på alla andra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0