26 Februari 2010

Jag har varit i skolan idag :) Huur kul som helst att faktiskt ha nåt att göra. Funderar på att börja med skolarbete redan nu, så himla taggad.
Att äntligen få börja med kurserna jag började skolan för. Wohoo! Fast bara det vi har sagt och pratat om idag så har jag räknat ut att det kommer bli en sjuukt jävlig kurs/kurser. Men jag tycker att det är väldigt intressant så det kommer att gå utav bara farten. Och det hjälper ju lite att vi har en helt underbar lärare, Emma. Klart den bästa läraren jag har haft hittills i skolan. Jo förresten Johan och Calle från bäckadal är nog lika bra.
Sen fick vi välja APU platser idag med, jag valde; BUP, AVD E och AVD C, alltså Barn och ungdomsspyk, Missbrukar avdelningen och Rättsspyk. Längtar som tusan! Kommer bli sjukt givande och intressant.

Nu taggar jag inför kvällen, fast jag ska försöka ta det ganska lugnt ikväll eftersom jag ska ut med gymnasietjejrna imorgon. Men när man säger att man ska ta det lugnt så brukar det gå åt pipsvängen så jag stryker att jag sa det :P

Men nu ska jag titta klart på TopModel sen bär det nog av till Pööni, varför sitta hemma och dega när man kan åka ti henne :P

Ha en as bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0