6 Februari

Sitter hemma hos mamma nu och diskuterar tatueringar. Hon vill inte att jag ska tatuera mig mer :P Hon tittar på mig med ett bistert ansikte och skakar på huvudet när jag berättar om mina ytterligare planer om färg på kroppen.

Har varit här sen innan Melodofestivalen, blir att jag sover här med eftersom jag ändå ska åka med henne tidigt till Gränna imorgon. Smidigast så.

Melodifestivalen förresten, suck! Den blir bara sämre och sämre för varje år som går. Och dessa tre programledare, visst Måns är ju helt okej, men dom andra två. Varför dom? Sämsta någonsin. Men men, hoppas på att slippa titta på någon mer del utav skiten. Men sitter man hemma en lördag så blir det ju att man tittar.

Men nu ska jag sätta mig i soffan och mysa ner mig till Beck tillsammans med mamma.

NattiNatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0