Bitter!

Jag är bitter och lite arg.
Vad spelar det för roll vilken skola man går på? Jo det spelar roll för om man ska komma in på Kåren eller inte. Går man inte på högskolan i Jönköping så får man inte gå dit. Jag går en annan vuxenutbildning och då räknas inte det. Vad är det för skillnad? Student som student? Jag lever på csn jag också.
Ulrica en kompis ska till Kåren idag med sin klasskompisar och jag vill följa med men det går ju inte. Dumt är det!

Annars så har jag inte gjort så mycket nu heller, är sjukt sugen på nåt ikväll. Frågan är vad? Antingen så jobbar folk i morgon eller ikväll så de inte kan hitta på nåt. Suck! Nu när jag för en gångskull är ledig en torsdag så är det ingen annan som är det.

Jaja, nu ska jag vara bitter en stund till i min ensamhet. Borde gå til Willys och köpa kattsant, men orka!


Kommentarer
Anonym

va surt =( Men du får la hålla dig till helgen=)

2010-02-11 @ 09:54:48
URL: http://www.metrobloggen.se/hyperjezzie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0