Freda kväll

och Ylva är lika krasslig fortfarande.
Så kvällen kommer att spenderas hemma i tv-soffan. Själv än sålänge vad jag vet.
Känns konstigt dock, första gången på jätte länge som jag inte ska iväg och göra nåt. Det suger lite i partajtarmen kan jag tala om för er.
Men om jag ska bli frisk så ska jag hålla mig hemma med en filt och en kopp te.
Pernilla min älskade vän ville att jag skulle komma hem till henne och dricka lite vin, men jag känner att det är bästa att stanna hemma ändå.

Traderade hem en redig partyklänning här innan så den måste ju komma hem innan jag kan gå ut nästa gång :) Om den nu passar, de förra två klänningarna jag traderade hem var ju alldeless för stora. Så dom ligger ute på tradera nu igen, hoppas att jag kommer att gå lite plus iaf.

Men nu ska jag titta vidare på Navy CIS och fortsätta ha lika tråkigt som innan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0