Hjälp..?!

Godmorgon :) Vilken härlig dag? Eller, nä. Det är fortfarande kallt och massa snö. Undra om det är någon som inte håller med mig om att snön borde försvinna nu..?

Gick upp precis, tittade på ett par avsnitt av den sämsta serien. Smallville har verkligen ballat ur, meen har man fastnat i en serie så måste man ju fortsätta. Sjukt lång är det med.

Just ja, hjälp förresten.
Som ni flesta vet så älskar jag att ändra mitt hår. Nu vill jag göra det igen, dock håller jag på och ska lyckas spapa till väldigt långt. Så jag måste göra något annat med det.
Färga det gör jag ju hela tiden, så om jag ska göra det så måste det vara på nåt roligt sätt som jag inte har gjort innan.
Men jag kom på en annan grej när jag satt och lockade håret igår. Man kan ju permanenta det.? Eller?
Va tycker ni?? Jag vet att det är ca 15-20 pers om dagen som läser bloggen. så jag vill ha lite svar..
Och tänk nu bara hår, inte resten av bilden :P



Kommentarer
Anonym

du ska vara blond, såå himla fin idet, å lockigt va en väldigt bra ide :)

2010-02-22 @ 11:57:57
jessica

blond,helt klart!snyggast till ditt ljusa pigment=)

2010-02-22 @ 20:43:52
koffe

jag gillar punkare och deras frisyrer, har du testat tuppkamm??

2010-02-22 @ 23:51:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0