Nattlig promenix

Ja kallt är det ute, men eftersom jag inte kunde sova så gick jag ut och gick en sväng. Så nu är jag precis hemkommen och ska lägga mig och kolla på en film som jag har läääängtat efter att se i ett år eller nåt.
En film jag läste som bok när jag gick i högstadiet eller gymnasiet nånting. När jag såg att den skulle komma ut på bio blev jag överlyclig. Boken är en utav de bästa jag har läst någonsin så filmen borde ju vara hälften så bra iaf och då är den superbra iså fall.
Filmen är alltså I taket lyser stärnorna.

Kan inte tipsa om filmen än eftersom jag inte har sett den, men läs boken. Superbra!

En fråga på tal om ingenting egentligen, varför ska alltid vi tjejer röra till det hela tiden? Göra saker så mycket mer komplicerade än vad de egentigen är? Ofta känns det som att vi letar saker att röra till eller rör till dem med flit bara för att. Suck!
Inte för att jag är en tjej tjej som många är, med tjejfajter osv eftersom jag är för lat för sånt. Men annat, andra onödiga problem bara ploppar upp utan anledning.
Jaja, inget mer om detta. Nu kommer folk undra, men gör inte det. Denna kursiva text bygger inte på någon direkt händelse utan många olika. Typiskt tjejiga/brudiga/kvinnliga saker att noja för, komplicera och röra till.

Nåväl, nu fick ni lite av mina nattliga tankar också, varsågoda :)

Nu ska jag försöka sova, NattiNatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0