Tjosan

Sitter hemma hos Pernilla nu och har fixat med hennes blogg :) Så nu har hon också en personlig sådan. Ganska nöjd med den med faktiskt.

Sen när hon har tvättat klart ska vi till Olles, kuul :) Borde kanske inte det med tanke på mitt mående, men men. Ska hem tidigt och ta det ganska lugn så det är nog ingen fara. Orkar inte vara hemma mer nu ändå. Plus att min kära Putte är där med. Sjukt kul att träffa honom igen efter sisådär 2 år minst.

Var ju i skolan på mitt betygsmöte idag med. Trodde inte riktigt på min lärare när hon sa att jag hade vg i omvårdnad, men det var sant. Så nu har jag VG i Omvrdnad, Handledning, Psykologi och MSK. Gött Ylva! detta trodde jag inte när jag började skolan, har adrig riktigt varit ett vg barn liksom. Men men, bara tacka och ta emot :D

Men nu ska vi äta lite här och fortsätta dricka vårt vin..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0