Trötter

Jo jag är nog lite bakis idag tror jag. Men attans va roligt det var igår, roligaraste utgången på ett tag faktiskt :) Mycket folk, kul folk och inget strul med nåt. Dock slutade kvällen med en vääldigt lång promenad hem eftersom jag på nåt jävla vänster missade sista bussen. Men men, dom säger ju att detär bra med motion så nu behöver jag inte tänka på det på ett tag. Det tog ca 50 minuter att komma från stan till Råslätt, yes! Kallt som faan med!


Nu sitte jag här med morgonkaffet iaf, vaknade för en timme sen kanske av att mor ringde. Har inga planer för dagen, får se vad som händer. Har jag inget att göra ikväll så blir det Melodifestival hos mamma, vi ska ju ändå åka tidigt till Gränna imorgon så då kan jag likväl sova där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0